«Бала кезінде сүт өнімдерін үзбей қолданған адамдар жүрек талмасымен ауырмайды». Бірлесіп зерттеу жүргізген Австралия мен Ұлыбритания дәрігерлері осындай қорытындыға келіп отыр. Сүт өнімдерінің жүрек ауруларының алдын алуға әсерін анықтау үшін ғалымдар зерттеуді 1948 жылы бастаған. Сол жылы дүниеге келген 4500 бала бақылауға алынды. 2005 жылы жастары шамамен 55-тен асқан олардың 35 пайызға жуығы жүректің коронарлы ауруынан және инсульттен қайтыс болыпты. Дәрігерлер марқұмдардың 4 пен 11 жас аралығындағы сүт өнімдерін өте сирек қолданғанын анықтады. Медицинаның дәлелдеуінше, ағзада кальцийдің көп болуы адамды жүрек ауруларынан сақтайды. Сол себепті адам бір тәулікте 400 мг кальций, яғни бір стакан сүт пен 50 г ірімшік жеуі қажет. http://www.alashainasy.kz/?p=25956#respond